Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Wednesday, July 27, 2011

Thinking and Planning for future.....

Seperti biasa.. sejak kewujudan budak dalam gambar ni otak aku sentiasa ajer memikirkan masa depan a.k.a future planning utk dia.. ala korang yang bergelar mommy kat luar sana pun sama gak macam aku kan??? of course kita nak yang terbaekkk untuk anak kan...so selain daripada aktiviti soping menyoping aku juga seorang teman tegar mr google utk dapatkan pelbagai info yang terbaek dan semstinya ada related ngan budak mucukkk nih... 
ok back to the story.. skang aku tgh meroyan nak antau budak mucuk ni gi school..perabis hari2 servey sana sini..so kaji nyer kaji timbag darap bahagi sume aku nak sangat antar budak mucuk ni gi  geniusaulad.. semangat betui aku nih siap kol bagai ..sekali teacher tu cakap utk 3 yrs hanya wekend jer for 2 hours klu tak silap adoi punah harapan sekejap..pikir nyer pikir lorr anak aku tecik lagi br 1 yr 7 mth belum pun 2 tahun lagi... meroyan apa nak anta gi school ni...adoila bawak bertabah & betendang dulu ler...so kalau ada rezeki umur 4 0r 5 yrs aku akan hantar dia gi situ.. insyallah semoga rezeki aku laki bini bertambah... so sesapa yang nak antar anak gi geniusaulad ni registration open now for intake 2012..cepat-cepat yer...
 Kenapa aku beria nak antar anak aku gi sini?? sila lah layari website nyer kang klu aku story sini mau sampai 10 entry plaks... tapi paling penting kat sini dia more to islamic nyer education pluss  bahasa pengantaraan dia english so bg mak yang tak berapa pandai speaking london mcm aku mungkin this is  the way supaya anak korang can communicate in englishhh better... 
 
so for next year  aku planning nak antar ezry gi taska jer..somewhere dekat2 ngan opis aku..  maybe taska puspanita DBKL kat kg baru ni( aku dah kaji bagai taksa ni dah resgister under JKM so selamat la bg aku ) ..tadi pun aku dah kol so next week aku  nak gi register budak mucukk nih... kat sini biar ezry mix around dulu ngan kengkawan + explore sikit dunia luar jgn asik memerap kat umah ja... hope everything akan dipermudahkan... fee dia pun around 200 per month for age mcm ezry so mampu la kan.. paling penting dekat opis aku so lunch hour aku leh visit dia..klu apa2 pun senang sebab dekat jer ngan aku.. senang aku nak bekejar klu anything happen to my lovely son.... ni hanyalah planning aku hope menjadik la without ada any objection from both of my family ( me & mr papa )..

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers