Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Wednesday, July 13, 2011

New Avent Bottle For Mr Ezry...

Alkisahnya tersangat gigih aku mencari bottle Avent Limited Edition ni utk my Ezry.. Ntah la aku pun tak pasti kenapa aku nak sangat Ezry ada botol ni tapi sepanjang pengamatan aku ezry memang sangat selesa nenen dengan bottle avent ni..walau pun gemoksss hockey tapi dia sangat suke..
Ni la dia botol idaman mama Ezry. Actually botol ni sama jer ngan Avent yang calour honey tu cume bezanya warna biru jer tapi paling penting BPA Free la kan...Puas gak la aku menerjah sogo, parkson berulang kali melawat mothercare semata-mata nak dapatkan botol ni tapi tak berjaya akhir sekali aku jumpa o9 via FB jer.. Paling tak tahan rupenya x-opismate aku yg jual..lawak betui la puas aku kesana kemari rupenya kawan sendiri ada jual..

 
Disebabkan my hero ni menenen 2 botol sekali gus ( susu + air masak ) so mama beli lagi 1 botol avent yang 4oz utk isi air masak..sajer je wat tambah koleksi yang ade wakaka..

Yang ni pulak antara barisan botol lama ezry.. tapi sayang tomee tippie yang cute tu ezry tak berapa berkenan klu bancuh ja susu dalam botol tu sure dia tak menenen tahan dia telan air masak jer.. aisemen anak bujang sorang ni ngengade betui la...kecik2 dah pandai memilih... ni follow sape ntah ler...


Yang ni pun botol ezry gak brand " mam".. actually aku suke jer botol ni nampak cute jer lagi pun murah dari avent tuh yang beli sekalu 3 tu senang citer.. nak basuh pun senang atas bawah sume bole bukak so kebersihan sangat terjamin ok... kalau tak silap ezry baru jer pakai botol  ni dalam 3 bulan lepas kot time kecoh pasal botol BPA free tuh...

 Yang ni pulak botol Vego.. pernah pakai sekali je sebab nya kena marah ngan encik papa coz botol ni terhantuk kat muncung bibir ezry sampai kan ezry meraung mcm kena dera..actually botol ni botol kaca 9oz so bila dah isi susu sampai 9 oz jadi berat la kan utk budak seusia ezry ni bila terantukk mau nyer tak sakit kan so bertabah aje la aku ni nak tg ezry 2yrs baru bole pakai sebab bila dah beso sket dah paham instruction lagi pun ezry suka sangat pas nenen campak2 botol .. kalau pecah aku lak yg meraung dah la mahal tuhhh sebijik jer dah  rm 69 time aku beli ni ada diskaun 10% pastu add lg 5% sebab guna membercard fara klu tak tak der nyer nak beli... sekian kisah botol susu ezry hehehehe....


No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers