Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Monday, July 4, 2011

Samapi juge Akhirnya.....

Akhirnya barang yang aku tunggu sampai juge ke tangan aku last week 30 Jun 2011. walau pun tak sampai sume sekali tapi penantian aku berakhir la dalam 85% gitu...kalau tak hari2 dok pikir mcm mana la baju bajan yg aku order ni.. sampai ke tak?? dah mcm lewat la pulak..mcm2 yang bermain dalam kotak pikiran aku ni walau pun aku beli thru personnel shopper tapi kerisaun tetap melanda maklum bukan rm20-30 hinggit mau tak riso beb..

So ini la dioa parcell yang aku tungu-tungu...kalau korang nak tau ni la hasil shoping moping spree aku kat US ari tuh...punye la bawak bertendang nak tunggu kul 5.30pm nak alik umah nak geledah parcel ni.. selalu aku dah bukak dah kat opis tapi time ni big bos aku dari Jepun datang wat audit pulak.. so aku memang bz la cari dokumen sana sini..tapi dalah hati tetap ingat parcel aku nih... nak bukak kat opis memang tak sempat la nak belek sana sini hockleyyy....

So ini lah dia hasil nye... sangat puas hati walau pun sedikit besar utk ezry... memang berbaloi-baloi tak sia2 aku menjala sampai ke US nun...TQ to Sue  kerana sentiasa melayan pertanyaan ahkak tanpa jemu wakakaka.. pas ni tinggal lg overall idaman kalbu mama ngan baju mama jer tak sampai lagi hope sampai la dalam this or next week. tak lalu dah nak meriso kan diri ja...

nampak macam besau sket utk lil ezry  yang semakin selim tapi tak per janji bole tahan lama ok.. Hope ezry loike all thi s baju bajan mcm mana editednya ezry ngan baju spongebob yang mama beli kat jalan belakang opis mama tu yer laling...

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers