Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Thursday, July 7, 2011

Hasil Jalaan ku..Ngeh..Ngeh..Ngeh

Hehehe...kalau korang nak tau ini lah hasil jalaan aku sepanjang 2 bulan lebey ni...dari on9 from us terus ke mesia tak cukup lagi aku pg ukur pulak segala shoping mall yang ada kat kolumpo ni so dapat lah hasilnya... kumpul punyer kumpul sekali tengok mak aiii banyak  tuh...tiba2 terasa takut kalau en papa tau... mau aku kena khutbah ngan dia nanti....mau nyer tak akak rasa sume ni dalam angaran hampir 1k ada gak... klu kumpul bole gak aku beli mesin basuh baru wakaka...aku ingat aku dah insaf tapi rupenya asik terbabas lagi tapi now really aku memamng kena stop dah shoping moping baju bajan utk my ezry kalau tak bernanah la telinga aku ni nanti kena sound ngan en papa.....
Tu la kan dah nama nyer pompuan bila sampai jer shoping mall asik lupe je segala ikrar taat setia tu wakakaka... isnin lepas aku gi sogo niat asal nak makan laksa jer tapi sesampai jer tgk ramai betui cik kak kerumun kat hall tengah2 tu..sekali aku pun pegi da..upe-upenya ada kiko sale so aku pun terjebaj lagi.. tu pun puas menahan nafsu serakah  ni..klu ikut hati mau aku beli jer sume tapi tak cukup bajettttt pulak hahaha..so telah ditimbang darap bahagi aku just amik 2 helai suar 3/4 quater pastu 1 helai kemeja ngan 1 helai sleeveless ajer ... aku beli ni pun sebab ada sale klu tak harusss la tak terperdya khen...

Yang ni lak aku beli time lunch hour aku merayap gi parkson pavilion... rasa mcm menarik jer nak beli ditambah degan ada sale lagik tu kan... so amik la sepasang kemeja ngan seluar...
Yang ni paling aku suke dan tunggu selama ni... Osh Kosh Overall  from us.. alhamdulillah safely place my order ni..... sangat seronok tak sabo nak bg ezry pakai... bila raya nanti la hahahaha... so setelah ditimbang darap bahagi kesemua stok baju bajan ni aku wat utk stok raya..pas ni setahun ezry tak yah beli baju dah yer ( boleh ke ??? ) memang pas ni kena bawak bertendang dan bertenang klu tak adoiiii tak tau la nak cakap per dah... hope kuat la iman aku dari bersoping lagi utk ezry yer..


1 comment:

  1. mak ai.. byk nye akak shopping.. nsbaik saya xde.. klo x, mau saya skali terjebak.. pstu sama2 la kite kne ceramah free dgn encik2 papa... hahaha.. psni klo de sogo card sale jgn lp roger2 ek..

    ReplyDelete

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers