Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Thursday, July 21, 2011

Balik KL Dengan Papa...

Pencapaian terbaru utk kedua-dua hero ku traveling from IPH to KUL without me.... macam tak percaya itu lah yang terjadi ... memang dalam hati aku ni riso gile kejap2 kol en papa tanye hero kecik mcm mana..pastu kol lagi..kol lagi sampaikan kena marah ngan en papa katanya disturb dia nak drive pastu nak handle ezry lagi... dia tak tau dalam hati aku ni riso yang amat sebab ezry tak pernah lagi berjalan jauh tanpa aku... tapi alhamdulillah semuanya ok.. en papa bg tau ezry ok jer dok dalam car seat sambil layan nenen ngan lori yang lalu lalang kat highway..kalau tak salah aku ni kali ke 3 or ke 4 mudak mucukk ni duduk dalam car seat dia sepanjang 18 bulan kelahiran dia.. sib baik bukan aku yang kuarkan bajet beli car seat ni klu tak meraung gak le sebab jarang guna.. tapi tak kesah la pun car seat ezry ni pun brand biasa2 jer.. aku tak sure la harganya brapa.. balik2 jer en papa dah bawak so terima seadanya..jenama pun mcm tak berapa glamer jer tak salah" Britax" mcm tu la bunyi nyer...alamak dah lari tajuk pulakkkk dah....apa kes tetiba masuk citer car seat pulak....

Ni jer la pixca yang ada.. maklum la en papa mana bz drive pastu nak handle mudak mucukk ni lagi.. tu kesian ezry sampai tertido sambil pegang botol air masak.. ok sambung citer balik diorg gerak dr ipoh lebey kurang kul 5pm sampai KL 7.30pm mcm tu la.. sebenarnya papa bawak ezry balik KL coz dia ada seminar kat KL 1 hari ( khamis ) so alang2 leh lama sket duk umah mak dia tu la yang dia bawak mudak mucuk ni sekali klu tak harusss ari khamis malam  gerak balik ipoh ngan aku hahahaha... anyway sonok sangat bila dapat spend time ngan ezry .. walau pun penat sebab dia suke buat kecah umah tapi happy sangat tgk keletah dia.. mcm2 dia cuba explore sampai kan semut pun dia intip kat mana sarangnya...tu belum pandai lagi bercakap klu tak harussss pot pet pot pettt  la jawapnya.... skang ni pun tahap keganasan dia aku dah tak leh handle...serius ganazzzzz sume dia nak lepuk adoiiii...

1 comment:

  1. ezry baik je ngn papa ek.. mst tkot papa mrh tu.. hehehe.. psni xpyh la rsau lg klo papa n ezry naik kete sbb ezry mst baik nye.. hehe

    ReplyDelete

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers