Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Thursday, June 9, 2011

Pre Raya Shoping & Shoping..shoping..shoping dan Shoping lagi...

Hadoi  ya ampun...tengok tajuk entry pun dah gerun cewahhhh..Tapi biasa la kan dah nak raya tak lama lagi walau pun pose tak ganti lagi tapi sure para mommy2 kat luar sana dah start menyopingkan diri kan??? termasuk la aku.... bulan lepas dah selamat melaburkan sejumlah wang beli kain dekat jakel .. 2 utk ezry 4 utk mama wakakaka....jgn tak tau tahun ni mr ezry berjubah tau together ngan mamanye.. papa??? yang ni susah betui nak adjust dia kata pakai baju melayu aje la so aku malas nak gado2 janji aku ngan ezry berjubah seperti yang dirancang hocKey.. dah selamat anta gi tailor pun.. hope menjadila jubah mama & ezry.. settle satu bab.. masuk bab ke-2  pulak...

yeaa...aku telah melebarkan sayap bersoping SPree sampai ke US nun... mula2 pening gak la mcm mana nak wat payment pastu nak handle shiping lagi tp hasil bantuan en google aku telah jumpa sorang awekss dengan blognye sekali dia ni dia mmg handle pasai soping meyoping dkt obersea ni so apa lagi teruss add dia as a friend dkt FB.. akhirnya beliau telah menquote kan aku barang berikut tapi still worth compare ngan kat sini hockey..
 
Aku dah lama berkenan giler  ngan overall ni.. selalu gak aku survey kat parkson pavilion tapi harganyan tak penah turun2 still rm 99.. harus la tak mampu beli coz macm mahal k... kat sini  dia quote aku rm 77 so haruss gak beli  murah rm 22 ringgit ok.. puas hati aku...

Yang ni pulak sekawan T-shirt Oskkosh utk my lil  ezry... setakat yang penah aku survey kalau kat sini sehelai dalam rm 49.90 - rm 69.90 cam tu lebey kurang ( yang ori taw ) tapi aku dapat rm 36..aku tak taw la murah ke mahal bg sesapa yang dah selalu bersoping Spree di US ni.. so aku rasa mcm ok so aku rembat 4 helai seperti gambar yang diatas.. bole la ezry wat tukar ganti di hari raya nanti ok..
 Yang ni carter's short pants utk ezry.. beli satu jadik le sebabnya dah melebihi bajet so dapat 1 jer la hahahaha...jadik le ye yayang mama... tu pun dah bernanah telinga mama ni kene perli ngan papa sebab dia kata sebelum dok gile beli o9 kat dalam mesia jer sekali now dah lepas sampai ke US...advanced gile katanya ( perli aku le tu kan??? ) kalau sesape nak jamu mata sila la ke sini....

Last but not least aku pun berani mati la beli sehelai t-shirt old navy utk aku.. hope muat la almaklum la kan skang ni tengah membesar dengan jayanya la katakan... hehehehe

Ni la dia nyer... tak sabo aku nak tgk hasilnya muat ke idak klu tak harusss nages teresak-esak la jawapnya... utk makluman sume sekala baju bajan dia atas belum selamat smpai kat aku lagi.. so bersabor dan bawak bertenang le jawapnya... amik masa dalam 20 hari gitu br sampai... harap sampai dengan selamat la hendaknya...



selesai bab soping Spree kat US nun skang masuk o9 shopin thru blog2 kat mesia ni.. jom layan... ..


2 helai gap sleeveless utk ezry pakai time tengah hari rembang nanti .. maklum la gi raya sana sini sure berkuap kan.. aku beli ni murah ja dalam 24 sepasang so aku rembat 2-2 ijau & merah... tapi ada gak kt blog yang jual sampai rm 45 sepasang so harus bijak berbelanja hockey.
 Ni dah lama beli tapi tak pakai sebab skang musim panas so terus simpan wat sock raya...

polo set with cap ni pun beli on9 gak kt FB...sok baru sampai tak tau le nak wat stok raya ke nak pakai dah hahahah... gediksss ok...aku suke sebab include cap so tak yah beli cap lagi dah..

Yang ni hasil rembatan dekat poney KLCC.. ada sale kedua-dua diatas ada 30% sale.. sekian laporan dari saye utk setakat ni.. next week nak start pose sebab duit dah abes + ganti pose sekali,....end...



2 comments:

  1. mak ai.. dasyat nye shopping.. bawa ngucap akak.. saya pun nk pengsan ni.. pe pun..tahniah kak sbb dh bjaya buat imam saya goyah nk shopping gak ni.. hahahah

    ReplyDelete
  2. Izan... akak sajer je publish kt sini nak pengaruhi ko wakakaka tu pun ada lg tak upload.. skang ni akak tgh beristigfar & mengucap banayk sebab kat sana sini sume sale jer....peningggggggggggggg ok..

    ReplyDelete

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers