Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Thursday, June 2, 2011

Ezry and Spongebob...

Alkisahnya anak teruna aku yang tak berapa nak macho lagi ni memang berkenan sangat dengan spongebob.. yer la mana tak nye kan hari2 dok ngan opah dia asik layan katun ni ajer kan..so nak nak dijadikan story mori aku belikan la dia bantal spongebob yang beso tu pun selamat ada Izan yang menerjah ke padang beso so aku kirim jer la kan..TQ izan.. last week aku pusing2 la kt jalan belakang opis aku ni ha.. kt sini setiap jumaat ada jual2 ala Jalan TAR so apa lagi macam2 ada... pusing nyer pusing jumpa la t-shirt sponge bob + seluar  tido so aku pun beli n bagi la kat si kecik aku ni.. hasilnya ezry mmg suka gile walau pun T-shirt ni murah ajer rm15 + seluar Rm 8 ( jadi la wat pakai tido janji selesa ).

Tara ini la hasilnya...conpused tak mana 1 ezry mana 1 spongebob nyer..hahaha..tgk tu bukan main hepi lagi anak bujang mama nih dapat pakai baju+suar spongebob..sejak dah besar sket nih setiap kali aku beli baju ke apa ke bagi kat dia sume dia geleng kepala tanda tak nak lah tu..( mengada betui )  tapi bila tang baju spongebob ni bukan main suke lagi...
 Tengok tu sebukk nak main cak-cak lak ngan bantal spongebog..bole gitu pulak anak bujang mama ni.. macam2 peel dia wat skang ni...paling tak  tahan bila aku cakap jer sdia mesti sebut..ha..ha..bila ulang lagi tetap dengan ha..ha..ha dia tuh.. boleh bikin tensen jugak aku dibuatnya... tak per la ezry janji ezry hepi start umor 4 tahun nanti kena la start belajo mana yang patut yer  skang ni main la sampai lebammm.....


1 comment:

  1. sama2.. skang nie ezry main puas2 tau.. masa ni la pau mama cukup2.. nt dh bsr mama dh xlyn.. kne stdy lak.. hehehe

    ReplyDelete

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers