Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Thursday, June 30, 2011

Ezry @ Toyruss KLCC & ELC Mother Care..

Akhirnya berjaye juge aku mempengaruhi en Papa untuk membawa ezry ke toyruss.. bukan apa aku saje jer nak tengok keterujaan ezry bila dikelilingi mainan yang best ibarat dalam syurga bagi kanak2 seusia ezry ni... Mula2 papa mcm keberatan nak gi sebab dia tau pocket dia akan bocor bila bawak me & ezry pegi sini tapi demi anak kan so papa bersetuju.. picca kat atas nun we all baru sampai so ezry mmg tak kuar lagi dr strollernya...tapi tu la mcm segan lak nak snap picca ezry dalam toyrusss sebab nanti org ingat so jakun hahahaha..... lagi pun en papa kata malu la sume nak amik gambo so terpendam begitu ajer hasrat aku sedeyyy lorrr...

Hasilnya aku telah berjaya mempengaruhi en papa membeli sebiji pool baru utk ezry..seperti dalam pixca kat atas nun... next entry nanti aku citer lak pasal pool ni so simpan duku k. hahahaha.... 
Dah puas belek sana sini dalam toyrus kita org pun kuar la..kebetulan toyrus KLCC tu dah pindah level lain so depan tu ada mother care complete dengan ELC yak ni Early learning centre so pe lg berdesup la kan aku gi so en papa kena la follow hahahaha.. berjaya juge taktik aku .. tu gambar kat atas tu ezry dekat dpn ELC mothercare KLCC.. mmg best macam2 ada.. yang paling best ada sale so turn me la pulak membelanjakan rm utk ezry ... demi ezry kan harussss ...
Hasilnya aku telah membeli light and sound funky footprin utk ezry... aku rasa mcm best aje benda ni so sesuai gak la utk ezry tapi klu gegurl yang main lagi la sesuai nampak sweet je tapi ada aku kesah... bila kita pijak kat tapak kaki tuh akan keluar la sound..mmg best..lagi best ada 50% diskaun so sebab tu la aku beli ...


2 comments:

  1. wa.. best nye ezry dpt menan bru.. harap psni ezry lbh rjn la main semua tu.. klo x, cian mama ezry bli byk2.. heheh

    ReplyDelete
  2. emm mula2 excited la izan tp dah 3-4 ari boring gak dia.. kena simpan dulu pastu kuar balikkk

    ReplyDelete

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers