Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Tuesday, June 28, 2011

G.A.P Sale 50 % + 10 % + 10 % pening.....pening..pening

Ya ampun sebenarnya aku memang dah tak mo soping baju bajan utk my hero lagi selepas melabur  sejumlah wang gara2 terjebaK bershoping spree kat US thru online mcm entry B4 . tapi apa kan daya den tak mampo nak melawan nafsu serakah ni akhirnya terjebak lagi.. kali ni kat Butik GAP Pavi and KLCC... Macam ni kesahnya... early jun hr tu ada dapat sms dr GAP inform ada sale since aku ni dah join memebership dia tapi aku buat dek ajer sebabnya dah byk soping.. tapi hari tu dapat lg sms bg tau ada sale 50% + additinal 10 % klu buy 3 pcs and additional 20% if buy 5pcs or more... warghhh menarik tu tak bole tahan lagi so lunch hour aku terjah la GAP butik @ Pavilion..memang memberangsangkan so hasilnya... Tara......

So Inilah hasil tangkapan kat GAP Pavilion... can u imagine all these items lebey murah dari  beli baju Kiko , anakku & Baby poney etc.. sume ni aku amik 1 size bigger dari age ezry sekarang dengan harapan bole tahan sampai umor 3 tahun wakakaka...tiba2 mama ezry jadi bajet gile hahahaha...harus simpan utk stok raya lagi... sume item diatas aku dapat less 70% each coz aku amik 5 pcs... rasanya memang berbaloi-baloi...
 
yang ni pulak aku rembat kat GAP KLCC.. kebetulan last week ezry stay kat KL coz en papa ada seminar kt sini so dia angkut sekali ezry datang KLCC..dah tu aku pulak terpaksa cuti 2 ari coz ezry tak der org nak jaga..disebabkan agak bosan dok umah aje sementara tg papa abis seminar so aku bawak ezry gi KLCC naik tren aje ok..sib baik ezry ok ja so sebagai upah aku beli lagi sehelai kemeja & gamuda short berserta sun glasses lagi utk my little hero ni... yang ni aku dapat 60% less setiap helai..so sekian dulu laporan utk baby GAP sale dari aku .... memang puas hati..klu beli GAP pasar malam pun dah berapa harganya kan ni kan pulak original dari butiknye lagi so memang puas hati giler... yang tak best pocket je makin kempis hehehee....
Ini la dia model baby GAP yang tengah memperagakan baju baru tapi sayang gambar blurr sebab little macho model ni tak reti dok diam so layan aje la....

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers