Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Sunday, October 18, 2009

With Afiqah Balqis...


Alkisahnya.. Last saturday aku pi jenjalan sampai rasa sengal otot2 aku ni ha.. mana taknya.. start tgh hari tu sampai ke tgh malam aku jln2 cari makan.. Tu pun kira lambat la jugak geraknya coz Hubby ku ni mcm2 hal la..
Aku dah lama tak jumpa ngan kengkawan ex-uitm tu.. so dah plan la nak jumpa kt wedding adik kawan aku (Adik Zura.. ) .. Plan nyer plan mula2 aku tak jadi dtg coz patutnya aku wat kenduri date tu tp kenduri aku telah dipercepatkan so boleh la aku pg.. Cadangnya nak gerak awal ntah cm mana jadi lambat campur sesat sikit2 so gedebuk gedebak baru sampai kt umah kawan aku tu.. Tp sedihnya org pun dah alik sume yang ada cuma sedara mara pengantin jer lah... Tp aku dtg ni nak jumpa kengkawan aku ngan anak diorg tapi disebabkan aku dah lmbat tahap gaban so tinggal la baby afiqah ni ajer ( dia ada pun sebab kenduri ni kan kenduri aunty dia.. so sure la dia ada kan )
Sempat gak lah aku snap pix 2-3 ngan Afiqah ni..
Time ni Afiqah pun dah meragam coz tak sedap badan kot @lapar.. so atime umminya pg buat susu sempat la aku snap 2-3 keping pix baby Afiqah Balqis nih....

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers