Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Tuesday, October 13, 2009

ReSuLt BSP Aku


Alkisahnya... Semalam aku kena Refer Kt GH ( Kt Hospital Bersalain tu ler ) huhuhu... Letih tu amik darah sampai 4 kali.. Naik sengal tangan aku nih.. So far resultnya tak berapa memberangsangkan ni bermakna kena repeat lg lah nih.. Letih betui... Jumaat ni kena consult ngan doktor pulak.. ishh ni mau aku kena ceramah perdana nih.. Macam ni lah ropenya ek kalau pregnant ingatkan senang pg cek up jer tp klu ada masalah berbangkit hahaha jadi muka sepital la jawabnya.. habis satu HKL nyer nurse ngan doktor kt tempat bersalin tu aku dah kenal...
Hope anak mama tak der apa2 lah kan tak sabar mama nak deliver rasanya.. Nak kasi anak mama ni tgk dunia yang fana ni hehehe... Macam mana anak mama ni dok tendang perut mama mcm tu lah excitednya mama nak tgk anak mama ni... Hope semuanya selamat nanti... Amin

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers