Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Friday, October 30, 2009

Sayu....


Salam.. Dah dekat 1 week aku tak post aap entry so inilah entry utk kali ni.. Mesti korang tertanya siapakah gerangan budak nih.. Ni adalah anak kawan baik@roomate aku masa kt Uitm tp dia dah arwah dah skang.. Dia meninggal selepas 2-3 week deliver anak dia ( Budak ni lah ).. Bg aku arwah mmg seorang yang sangat baik & tak menyusahkan org.. Bila terpandang budak ni aku teringan kenangan bersama arwah.. 3 tahun aku jadi roomate dia tak pernah sekali pun dia menyakitkan hati aku...

Sekarang umur budak ni dah 2 tahun lebih dah.. so bermakna dah 2 tahun lebih gak la arwah ziera meninggalkan kami.. Paling kesian anak dia ni lah tak pernah rasa kasih sayang ibu.. Nasib baik ada nenek yang sangat baik hati.. To Haziq aunty harap haziq membesarkan dengan sihat & jadi budak yang baik.. Aunty doakan Haziq sihat selalu.. Jgn nakal tau.. Ibu Haziq seorang yang sangat baik.. pendiam tak banyak kerenah... Tapi tuhan lebih sayangkan dia.. Insyaallah suatu hari nanti aunty datang jumpa haziq bawak bb aunty sekali jumpa haziq ek sayang...

Opss sebelah Haziq tu my prend gak sama-sama melahu kt uitm dulu.. tp sakng dah jd " hot mama" dah hehehe... Jgn mare ek eyna gurau2 jer...

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers