Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Wednesday, August 3, 2011

Selamat Berpuasa untuk Semua...

Hari ni masuk hari ke 3 umat islam seantero dunia berpuasa ... Walau agak lewat sket baru la hari ni ada kesempatan nak wish selamat berpuasa dekat sume... jiwa kacau sket mana dengan anak sakit pastu mcm2 hal lagi la kalau nak list down memang tak abes.. so hari ni agak tenang baru la ada kesempatan nak wish...

Maka dengan ini saya mewakili mama saya mengucapkan selamat berpuasa kepada semua..puasa rajin2 tau jgn puasa olok2 mcm saya k..sebab saya tecik lagi tak wajib pose.... semoga puasa kali ini lebih bermakna & amal ibadah dilipat gandakan... rerajin pegi terawih yer.. saya tak dapat pegi sebab nanti saya akan melalak so mengganggu org nak bertarawih... selamat Berpuasa & salam ramadhan al mubarak from us. ~ mama, papa & Ezry Ucuk ~

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers