Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Sunday, August 21, 2011

Buat Kuih Raya....

Agak bertahun lamanya aku tak menunjukkan bakat yg terendam ni tp this year atsa desakan adik aku maka aku pung setuju la utk membuat kuih raya bersama beserta dengan anak bujang aku la kan.. memang sangat mencabar ketahan mental serta keimanan aku bila bersilat ngan budak ucukkk ni... terasa mcm aku dah bertukar menjadi tarzan pulak... sampai kan mak aku sound " umah org len elok jer senyap tp umah kita ni haru biru baru anak sorang dah mcm 10 org pulak "... adoiii la...

 Time ni wat kuih pas buka dengan harapan ezry akan tido awal sebab siang tadi tak tido tapi nan hado ok.. dia sibuk gak together2 ngan aku nak masuk kan bahan2 dalam  mixer tuh..

Sibuk gak la mulut dia mengomel-ngomel nak tau apa ke benda yang aku pegang & masukkan tuh..aishhh budak tecik ni kan sengaja wat inspection la tuh ....sampai lenguh gak la mulut aku melayan dia bercakap... tapu maintain hockey dok atas riba tak mau turun..lenguh betui lutut aku riba dia sebelah.. walau pun tak gemok mana ezry ni tapi berat ooooo boboi la katakan tulang besi urat dawai hahahaha...

 Gedebuk- gedebak jadi la jugak biskut choclate rice versi aku nih...aku wat biskut ni dgn tujuan utk ezry makan jer wakaka... sebab tu la rupenya tak bpa nak cung...
 Dah selamat dibakar... bole ngap dah
ni pulak biskut paling senag conflakes madu versi aku jugak..mmg buruk ok tp anak aku suka jer makan so berbaloi la kan huhuhuhu..

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers