Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Thursday, May 26, 2011

Nak Rempit Ker????

Ni kesah 2 beranak yang keboringan yer.. Actually ayahnda kepada ezry ni memang sangat2 tidak membenarkan anakandanye yang dikasihi ni menaiki motor bersama sesiapa sajer termasuk tok ngan opahnya... Puas le sang isteri a.k.a aku ler tu pujuk @ mengayat tapi sume tak jalan.. Last sekali sampai boring ler tapi tetap tak dapat approval nak bawak budakk ensem ni naik motor tapi satu kezutannnn buat aku & ezry en papa sendirik yang offer nak bawak ezry ronda2 naik motor... memula aku ingat dia memain jer ropenya betui da...apa sudah jadi ni...

Tuh dia 2 beranak sedang bersedia nak merempit...mungkin papa pun lepas gian kot sebab dah lama tak nek motor..maklum la moto papa kan kt KL so balik KL jer la bole nak rempit pun.. aku ingat kan nak bawak ezry pusing2 satu keramat ker sekali da pusing kt area umau tok mi barang 2 round aje..cittt wat penat jer kan..sib baik aku tak follow sekali klu tak buat karen jer kan hahahah.. Mungkin papa rasa ezry dah beso & paham kata so sebab tu la dia berani bawak ezry nek motor.....ezry pun suka la kan nek moto kt KL...

Tu nampak macam papa lak yang ober excited nak naik motor.. ezry biasa jer kan wakakaka.. anyway ini la hero's aku yang bertahta kat hati aku en papa n ezry... mama sayang kome ber 2 walau kekadang 2-2 bikin panas hati mama jer tapi klu tak der salah sorang rasa mcm tak best plakkkkk... love u all lalingggggggggggg...

 Lepas ronda2 wak keje masing2 ek.. papa per lagi landing la kan yang nampak kaki terjulur tu kaki papa la landing kat sofa pas tu terus lelap.. yang si bujang kecik ni pulak bz memanjang..bz mengarukkk satu umah sume benda dia nak explore...harusss mama pening dengan dia nih heheheheh..

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers