Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Monday, May 23, 2011

23 May 2011.....

Tanggal  23 May 2011 @ semalam genap lah usia mama ezry yang ke-30Tahun.. wehhh dah terasa mcm tua bangat adoiiii dalam erti kata len dah masuk 3 series tapi bak kata Dak awa.. 3 series tu kalau dalam geng kete BMW tu tergolong dalam kete mewah dan harganya sangat expensive so usia 30an ni sangat mahal dan mewah k...ngehh..ngehh..neghh..

Alhamdulillah... syukur ke hadrat yang maha esa kerana aku masih bernapas dan masih berpijak di bumi yang nyata hingga ke hari ini.. dikurniakan suami dan anak yang cumel mcm aku ( perasan pulak )  heheheh..hidup dikelilingi insan2 tersayang dan menyayangi aku... Walau pun usia dah cecah 30an tapi ada banyak lagi misi aku yang terberjaya lagi so insyaallah akan diteruskan juge demi anakanda yang dikasihi.. Semoga aku sentiasa dimurahkan rezeki.. hidup diberkati... bahagia disamping en papa & ezry... dikurniakan anak2 yang soleh dah solehah ( tp tahun ni bukan nak tambah lagi yer sabo dulu)... dipanjangkan usia dan jodoh bersama En. papa & bole mendidik anak aku sebaik mungkin..amin yarabbal alamin....
 Ni la besday kek aku taun ni huhuhuhu.. Flavour  dia choclate banana En papa yg pilih citt mengalahkan besday dia.. tapi korang tak tau sampai jer kt umah masa nak potong kek aje dah selamat kena lepekk dengan ezry abis sebelah kek ni... huhuhuh ezry  ni memang jeles taw ngan mama dia..

Yang ni budak paling kalut nak potong kek...so aku bagi jer la..tgk la kek tu dah senget sebelah kena lepek ngan dia...alahai la anak...

Terima kasih to opah ezry kerana sudi ccoking2 & buat makan2 sempena besday aku in anvanced hockey...  semoga aku sihat ceria selalu di alam 30an ni... semoga perjalanan hidup aku bersama Anak & Suami Terchenta smooth ajer.. doakan kebahagian both of us...


No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers