Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Tuesday, May 24, 2011

EDisi Ter Meroyan lagi...

kalau dah namanya mama ezry memang cam gini le pealnya.. dapat la insaf sekejap tu  pun puas menahan nafsu serakah ni nak beli macam2...akhir nya terbabas la jugak tapi sume ni ada reason yang sangat reasonable untuk aku terangkan hahaha.. so nak tengok moh layan apa yang aku dah beli utk this month for anak bucukkkk sorang nih....

Memula di awal bulan aku beli menda ni tru online taw.. sebab apa??? kalau order kt dealer or gi kt outlet tuperware ni sume jual one set tak der yang loose gitu.. bukan apa aku tak mo botoinye  ni coz anak aku ni banyak cekadak sket dia suka botoi yang dia suka ajer so klu aku beli one set dah menjadi satu kerugian lak..afta less utk whole set ni dalam rm80 tapi hasil google mengoole aku so dapat la aku beli menda ni ...  klu aku amik tuperware utk isi susu yang besar tu ajer dalam rm30 tapi akak tu offer sekali box ngan container tu dengan harga yang berpatutan including postage lagi so apa lagi kan... Actually memang dah lama aku nak beli tapi tu ler bukan setiap hari ada jual  set ni kan so tunggu nye tunggu akhirnya berjaye perabis duit.
2nd menan ni memang idaman hati aku yer bukan ezry.... memang dah lama aim menda ni utk my lil ezry .. Aku suka sebab function dia more tu learning like ABC..123...ada song and light so sangat membantu pertumbuhan pembesaran @ pembelanjaran my sweet darlin.. Puas aku sevey merata benda ni memang mahal..normal price dalam 260 so mcm membazir tak mamu plak kan.. sekali lagi dengan bantuan cik google aku dapat la membeli fisher price light and sound learning table nih dengan harga yang sangat berpatutan..conditions pun sangat elok mmg tak der sikit cacat pun... apa lagi terus kol pastu bargain sket2 so set date terus sambar... puas hati aku + berbunga nak bg ezry main...
 
Hasilnya ezry pun amat berminat dengan benda ni.. siap amik kerusi lagi sebab malas nak diri.. actually kaki table ni bole je bukak then letak kt lantai tp klu aku bukak sekali berkali la busyukkkk ni bukak so baik tak payah bior dia amik chair dia tu .....tengok tu bukan main tekun lagi dia dok picit2 benda ni...
 
Yang ni freshhh from oven... baru jer beli semalam...ada less 10%... hasil lawatan ke parkson sg wang... alkesahnya sebab anak aku mmg sangat suke main dengan mainan yang sama spesis ngan lory so aku beli la " Rumblin Rock Dump Truck ni... Ezry sure suka... ada bunyi2  pastu siap ada batu seketul atas lori tuh... yang paling penting benda ni tak besar sgt so senang la nanti nak angkut sana sini klu tak adoiii sesak napas den nak bawak menen dia sume beso bagak.... yer la dah nama pun lori kan mesti la beso...so sekian saja hasil  keletah aku utk bulan ni..pas ni nak melawat kedai kain & seangkawan dengannyer...
Publish Post

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers