Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Monday, August 31, 2009

Shoping.. Shoping.. Shoping..



Hehehehe... 3 hari cuti ni aku bershoping berhabisan.. ops bukan utk raya tapi beli barang-barang untuk future baby aku nih.. Org lain sume berkepuk shoping utk raya tapi aku relaks jer sibuk beli sume benda untuk baby jer... Tapi yang paling bestnya sume papanya yang nak bayarkan aku apa lagi horeyyyyy lah huhuhu.. ( selamat duit aku hehehe) Tapi tak selamat gak ada jer benda lain yang aku nak beli .. dah nama pon pompuan mmg cam gitulah azalinya...
Setakat ni sume barang-barang baby yang basic dah almost complete cuma nak beli pampers jer ngan sikit lg barang2 tambahan.. Pas ni turn shoping untuk barang2 keperluan mamanya pulak... Opss ada lg tak beli ni cm stroller, bouncer, baby cot tu tg la 1-2 bulan lg huhuhu... nak beli sekali harung pengsan la papa jawabnya hehehe..
Ni aku ada selitkan pix sebahagian brg2 yang aku beli sepanjang cuti wekend 3 hari ni...

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers