Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Sunday, August 23, 2009

R@madhan Kali Ini....


Ha.. yang ni part paling best.. Hubby ku yang terchenta ni dok mengait buah mangga kt belakang umah opah aku.. Dah la banyak kerengga tapi dia nak jugak amik buah tu.. yang tahan tu siap guna baldi kait mangga tu tapi bagus gak idea tu sekurang-kurangnya buah magga tak pecah bila terhempas ke tanah.. Bayang kan dia boleh kait gak mangga tu walau pun tgh panas.. Kalau aku cnfirm dah dahaga tuh... Anyway Tq papa...

href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5qp58NfGAXBmPkwBOFKQDFP2NGfWTKgyrrxqYiQQxvTvQusf8KG1lgCmtQup8q0ZFJsaFwoFSS79hZo4hxy96JLKCCZbnqaUoITWHKP-j3iZzpuBKiWU7Rth14zoijPlljxG3z8uJECM/s1600-h/Page1_24.bmp">
Pix ni pulak aksi si cilik Aleeya tengah minum susu.. Maklumlah budak tak pose asik nenen & mamam jer dia.. Aku pun tumpang sekali landing dengan Aleeya..


Ni aksi Hubby try pakai topeng muka.. maklumlah tak der keje nak wat so dia pun mulalah Banyak Keletahnya...

Ramadhan Kali ini Aku & Hubby alik kg aku.. Seronot giler.. Rasanya dah beberapa tahun aku tak sempat sambut 1st ramdhan ngan famili sendiri.. Kira tahun ni amatlah bertuahnya aku rasa... hari jumaat lepas jer kerja aku dengan cargasnya terus alik Ipoh.. hubby pun menyusul gak jejak langkah aku huhuhu... Sempat la aku berasahur kat umah untuk puasa pertama tahun ini...
Tahun ni ada kelainan sikit coz aku tgh berbadan 2.. Mula2 aku budget aku mesti tak dapat pose full day coz aku ni selera tahap gaban.. Tapi Akhirnya berjaya juga aku menghabiskan 2 hari puas tp hari tak tau lg huhuhuhu... Rasa mcm dah tak larat dah ni.. Hope boleh lah smpai ke berbuka nanti .. ermm 1st day pose aku puasa & berbuka kt ipoh.. Sempat la jengah bazar Ramdhan kt stadium nuh.. Pas buka tu pulak utk 2nd day nya kita org balik kg umah Opah.. Kt kg lg best.. Ni aku selit pix suasana puasa kt kampung

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers