Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Wednesday, May 30, 2012

Hasil Kretip Ezry.....

Ini Kesah budak sowanggg ni....Kegemaran terbaru nya adalah menulisss tapi apa yang dilakarkan nye tu memang tak der sape yg bole descripe termasuk la aku.... memang fenin tgk bila ezry dah dapat pegang pen atau pencil.... klu tak caya see gambo kat atas nun.... ezry sedang bz menulis kat white board.... katanya sedang melukis gambar train tapi aku tak nampak langsung bayang2 train disitunya..... latest hr tu ada beli kaler cryon ngan coliring book tapi ya ampun time mula aku ajo elok aje kaler tp bila aku tinggalkan rasa nak pengsan aku tgk apa yg dia dah buat... klu korang nak tgk layan je la pix nih sambil mengucap yer....




 Taraaaa ni la dia hasil dari colouring + conteng ezry... tak pe la ezry bary 2 yrs ++ kan so mama tak marah pun walau dalam hati adoi memang nak kena la budak nih hehehehe...

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers