Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Monday, December 5, 2011

Voucher Toysrus....

Tara... inilah hasil dari me redeem point @ toyrus + giff voucher  sempenda besday ezry .. Total sume ada la dalam rm 70 hengget  banyak gak tu bagi aku... so dengan semangat nya aku menyinggahkan diri ke toyrus KLCC pas alik keje huhuhu... kalau utk ezry sume pun bole tp klu utk diri sendiri maka berkali-kali buat bajet.. huhhuuhu.. Hajat hati aku sebenarnya nak beli lori beso gile @ truck  utk ezry walau pun en papa dah belikan beberapa bijik lori beso tp aku still nak kalahkan en papa bersama lorinya.. tapi naiwaitu pun dah salah maka lori idaman aku dah tak der stock ... adoi sedey nye la hati... bukan apa before aku pnah tgk rege lori tuh dalam rm 170.00 so dah ada voucher tu maka tambah seratuss jer la tu yg teruss semangat tu sekali abesss la pulakkk... memang frust giler .. pusing punyer pusing akhirnya jumpa gak la satu menda nih.. nak tau apa dia ??? nanti tg next entry plak  ( perasan mcm ramai sgt le followe kuikuikui )....


No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers