Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Monday, April 18, 2011

Hepi Besday To Papa Ezry


Al kisahnya.... Tanggal 11hb April 2011 genaplah usia mr Hubby ku a.K.a papa ezry yang ke 34 tahun...ngeh..ngeh..ngeh udah makin tua... mama mmg dah plan tahun ni tak mo bagi hadiah tp nak beranje papa makan angin la kunun... penat kat opis dok google menggogle cari best price ..poyos tak??? mcm nak pg obersea ajer sembang padahal nak gi cameron jer.. Tapi apakan daya sehari sebelum besday papa our lil son admitted lagi kat pantai medical so  berumah tangga la kami anak beranak kt pantai medical ipoh lagi.... malam besday papa tu juga ezry demam panas gile sampai suhi dia cecah 40 darjah.. sib baik la kt sepital dah time tu klu tak entah lah.. memang malam tu aku laki bini tak tido langsung coz risokan pasal ezry...

subuh2 seawal jam 5.am aku n ezry wish besday kt papa..time tu keadaan ezry dah ok sket la..ezry pun tak bole nak lelap.. aku just ckp kt ezry hari ni besday papa..cakap hepi besday kt papa tp budak tu bukan tau apa lagi tp ada la dia ada sebut  yang aku dgr ujung nyer aje  dia sebut "pa" maybe dia nak ckp hepi besday papa kot mcm aku ajo..  papa pun senyum just ckp TQ pada kami jer.. pastu papa cakap tak per la hati pun tak senang coz keadaan ezry tak menentu time ni.. aku paham papa sgt riso akan anak bujang nye itew...

Tadi aku godek2 pc ni aku jumpa la pix nih so aku tepek sini.... To papa hepi belated besday.. semoga panjang umor & Murah rezeki.. keje rajin k cari duit nak beli susu ezry hahahah ayat tak hengat... semoga papa sentiasa sihat & berada dibawah lindungan Allah.. Semoga menjadi Anak.. yang soleh pada ibu bapa n ayah yang terbaik utk ezry  n adik2 comin soon hahahha... Nanti mama buat calculation balik klu ada bajet lebey bole la kita gi jenjala.. A thounsand kiss from mama & ezry... love u so much hua..hua..hua...

 

2 comments:

  1. hepi besday papa ezry (boleh kan akak wish?).. heheh..

    ReplyDelete
  2. boleh jer kak tak luak kt mane pun hehehehe

    ReplyDelete

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers