Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Wednesday, September 14, 2011

Cerita Raya Ezry Tahun ini.....2011

Alkesahnya baru nak hapdet citer raya my ezry setelah 2 week berlalu.. selain dari factor kemalasan melanda blog aku ni dah weng sikit.. susah nak haplod gambo pastu hang la apa la so memang jadik malasssss k...


This year 2nd time ezry beraya.. kalau tak silap last year umor ezry baru 9mth++ kot tp tahun ni dah setahun 8 bulan.. so lebey meriah + lebey leteh layan kerenah dia... dari segi bersiapan mmg aku mmg dah prepare awal lagi sampai ke us nun aku bersoping spree utk baju raya ezry tapi bab kasut hampeh sket.. dah dekat nak raya br nak beli so padahnya kasut utk dapat kasut idaman mama ezry banyak benor rintangannya.. tak der size la..design tak der la adoi sesak napas tp atas ketabahan aku ni jumpa gak la butik clarks kat sg wang.. cehh dekat jer ngan opis aku padahal dah terjah sogo.. klcc..isetan utk cari kasut ghaye ezry...sampai dah give up hockey ( poyosss jer wakaka )

Ini lah rupe kasut yang aku maksudkan td..puas menerjah sana sini taw.. clarks fiirst shoes utk ezry ....tapi nak meroyan gak la aku sebab ezry tak nak sangat pakai kasut ni.. dia lebey suka pakai sandle osh kosh dia yang dah terkeluar kaki tu... adoi nak pitam hakak..alahai la anak..

ok back to the raya story... tahun ni aku rasa ezry la org paling hepi antara kita org tapi dalam pada tu dia still wat hal jugakk... pepagi raya lagi dia tak mo pakai baju raya dia.. adoi [enat aku temah jubah utk dia.. bole dia melalak sambil guling2 tak mo pakai baju.. sudahnya opah ezry bukak balik baju tu tinggalkan pampers ajer.. so berpampers la dia di pagi raya .. salam2 raya pun pakai pampersss mmg meroyan akak dibuatnya...

ni jer pix sempat aku snap waktu ezry melalak-lalak mcm kena dera sebab tak mo pakai jubah di pagi raya.. tensi hakakkkk... lama gak la dia berpamperss ajer pastu org sibuk2 nak kuar gi raya aku sarung kan aje jubah tu mula2 dia nagisss gak tp kali ni no kompromi... aku biar je last2 ok jer.. budak ni mmg nak kena...


amacam cute tak budak musyukkk ni berjubah??? dah pakai sampai kepetang tak mo bukak aku pulak yg bising so tuko baju lain coz dah panas tp dia tak mo...memang menguji kesabaran la budak mucukkk sowang nih taw...

tahun ni raya we all mcm kelam kabut sket... tapi aku sonok je dapat raya kat kg akak dek non... ni sume gara2 kete en papa meragam sakan... tapi ezry maintain hepi..papa lak dok pening kepala pasai kete aku lak tak tau nak wat mcm mana coz di luar bidang kuasa aku... tapi alhamdulillah sume dah settle...


P/S : blog aku dah weng balik nanti aku sambung la citer raya ni kalau ghajin yer...

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers