Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Friday, September 30, 2011

Ezry jumpa artis...

Citer ni kesinambungan dari n3 yang lepas,. ala citer ezry gi wedding tuh... actually ezry pun tak berapa nak kesah sapa yang dia jumpa tp papa dia yang over nak amik gambo.. walau pun artis tu tak segelemer CT nurhaliza or memey ( ni pun sebab kes kawen tajaan jota2 pastu kesah dia dn x-husband abby klu tak harusss gak aku tak kena) ishh..ishh dah melalut plak dr tajuk asal.. so moh kita layan pixca yang ada ni pun amik ngan hp aku aje.... nak beli kamera pun tak mampu..huhuhuhu sedey..

 Pembuka tirai... rohana Jalil & Jaafar Onn.. time ni diorg tgh berduet nyanyi.. gile kentang si Jaafar Onn bi beso & tinggi klu compare ngan aku mmg jauh beza aku paras pinggang dia jer gamaknya...

Our cute famili with rohana Jalil...akak ni terserlah kobotokannya uolsss...

With nana @ Siti Nordiana... nampak sangat aku pendek huhuhuhu... dr pengamatan kaca mata aku ayu jer ni dia bertudung mcm ni.. cer aku pakai tudung pesen ni harusss la kelaut jadinya...

amboi pak rasha kemain lagi awak ek... tgk ezry tuh dah wat muka boring tanda suh lepaskan dia.. tapi papa bz nak bergambar ngan nana plak..

 With Killafairy... tu muka ezry nampak sangat dah boring..actually aku tak der la perasaan nak amik gambar sgt time ni tp en papa ni kemain over plakkk.. sengih memanjang..

Tadi sefamili yang ni berdua plak ngan anak bujang dia plak...amboi kemain lagi yer tak tau aku dah berangin satu badan.... korang tau paling tak bole bla berani en papa suh aku snap pixca dia berdua ngan minah ni... kalau tak caya tgk ni

-




-




-



-




-












Kemain sengih lagi  yer bangggggg..... siap cakap ngan aku ramping nye minah ni..amboi mentang aku dah mcm pokok crismas langsung tak jaga hati ek.. kesik hati i taw... ala klu aku make up sure cantik gak ( ayat poyosss gile a.k.a sejukkan hati sendiri )

sekian ... patutnya n3 ni aku wat tittle en papa jumpa artis tp yer la kang elaun kena potong lak sebab en. papa tak suka sgt aku citer2 pasal dia kat blog ni katanya... tp aku belasah jer so far idak pun dia marah...sori 2-3 lori la yer huhuhuhuh.. opss setelah diriki-riki ngan tuan tanah bpa la yang dia bayar kat sume artis2 yang ada ni.. so far dia ckp lebey 10K..mak aiii banyak tuh... actually ada lagi 2 org retisss maya & sheeda dangdut tuh tp tak sempat nak bergambau bagai...



3 comments:

  1. antie tumpang gelak leh x.. kemain papa ezry amik gamba dgn killa fairy 2.. hahahahaha..

    ReplyDelete
  2. pokok christmas? tu bkn pli kak tp nk bg smngt tok akak jd krus.. pe kate azam thn br akak nt ialah diet n trus diet..

    ReplyDelete
  3. Fara : bapak ezry over perasan...bukan dia sorang je adik beradik dia tg lain pun sama bz bergambo ngan minah nih.. mula2 memasing usung anak pastu amik gambo ber 2

    Izan : emmm klu azam akak diet abis la ko izan tak bole la kita pegi menyotong kang...

    ReplyDelete

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers