Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Thursday, April 7, 2011

Bila kebosanan Mula meland@

Alkisahnya...entry ni sambungan dari citer pasal ezry warded @ Pantai medical center... al-maklumlah kan dah terlampau lama kena admitted lebey kurang 1 week so anak bujang aku ni pun mula la macam2.. actually hari ke-3 tu ezry dah nampak sihat... dah kembali aktif macam biasa but still tak lalu makan nasib la dia  nenen selalu gak tapi tak la sekerap biasa...Aku ingatkan hari rabu tu dah bole discharge tapi harapan tinggal debu je la..dokto cakap still ada kuman and need to take nabulizer and ubat drip kt tangan tu..yer la kt umah mana nak cekau menda-menda ni sume so pasrah la ahkak stay di sepital dengan Ezry...

lepas bekpes aku akan mandikan ezry mcm biasa tapi dalam kul 10.00am la kan lepas tuan dokto dan segala cik misi menjalankan tugas diorg..so anak aku lak klu dah mandi sume nenek dia akan bawak lepaking kt luar jap sambil2 sembang ngan ahli mesyuarat tingkap.. dah dok sepital apa nak lepaking kt mana?? bilik dokto?? oh no...paling kuat aku akan bawak dia pi play room aje.. tu pun aku serabut ngan bebudak kt situ diorg main langgar2 jer anak aku yang baru berjalan dengan lesen "L"  pepaham je la kan.. maka disitu bermula la episod keboringan anak bujang aku ni :>>>>
Memula elok jer la sing a song atas katil sambil dok tekan kunci menan tuh tapi dah lama2 tak larat nak nyani plaksss so

ha.. tgk dah mula nak turun katil plakss.Sice dok sepital ezry dah pandai turun katil sendiri tau.. tapi membahayakan la pulak..

dapat je makan sibuk nak makan sendiri sampai terpelanting lak pizza tu dari dalam pinggan..ni kalau aku amik garpu kt tangan ni memang la guling2 la jawapannya.... so biarkan dia sampai boring...

Dah boring main2 makanan sibuk nak berbubble la plakss..sib baik la tok cu ezry belikan bubble yang ada battery ni so on pas tu kuar la bublenya ..kalu tak jenuh mulut mama ni nak tiup aihhhh....

Bosan lagi last pangil mama tunjuk kat pintu ...apa lagi ajak kuar lah tu kan...

Dah kuar dari bilik..main lori lak kt kaki lima sib baik la bilik kita kat area yg privacy so tak der la org lalu lalang unless nurse ngan dokto ja...
 dalam bilik plak sibuk kaji lappy nih..ezry pun nak berblogging gak kan... 
Macam tu la kesahnya si bujang mama ni bila dah bosan dok kt sepital...hari ni genaplah seminggu gak ezry disharge from hospital tapi sok ada follow up cek up...

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers