Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Wednesday, June 6, 2012

Pre Raye Shoping for Ezry ~ Part 1

Alkesahnya jujur sampai ke hari ini mama Ezry tak abes lagi ganti posenya itew kahkahakah... always suke sgt bertungkus lumut last minute tapi tu bab ganti pose yer tapi bab soping sana sini harusss cargas... nak2 duduk dpn pc ni je pun sempat mengoogle sana sini... untung ezry ada mama yg keletah ( Biasa la membangga diri hahahaha) ... 

Ok la dimulakan ngan baju melayu... dah lama dah beli kain tp tak antau tempah lagi... kesahnya conpused nak wat tema kaler apa bole gitu... ikut kan nak kaler grey supaya senang sekali harungggg je utk weding mak lang ezry nanti tp adoi tak kan setiap tahun nak bergrey ajer kan malap la idup mcm ni ...so finally aku je yg decide kaler pink belacan utk me and my family ( aku,ezry & apak ezry ) and kaler grey tu tetap ada utk both family belah my side.. tp kaler grey ni aku nak beli baju melayu siap je utk jejaka tampan 2 org tuh.. tak mo tempah2 dah... no time kekekekeke.....

So mcm ni la lebey kurang kaler utk tema pertama utk tahun ni.....diikuti plak ngan greyy...

Tapi bukan tu la sgt aku nak story mori ni tapi lebeh kepada my US shoping spree nih.. okehh sangat gigih aku soping sampai ke US.. this is the 3rd time aku soping trhru personnel shopper nih... Harga nya memang la berbaloi compare item yang sama in malaysian boutique.. Murah sesangat walau dah include tak and shipping  tapi harusss beli time sale kan hahahha... so per kata meh cuci2 mata ngan baju bajan yang dah aku order ni utk ezry belasah time raya... hehehehe..
Kesumua hasil jalaan dia atas adalah dr brand Oshkosh ... ini kerana anak bujangku sgt gemar dengan baju bajan dr oshkosh ni.. asik jala baju je smpai lupe lak nak beli suar sekali tp tapi pe aku dah ushaaa kat GAP butik KLCC ngan Jusco Wangsa Maju + Sogo  tinggal nak sambar je lagi hahahhaa.... Pada sesapa nak cuci mata bole + teringin nak beli bole la ke sini Soping carters and oshkosh brand   
 

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers