Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Thursday, March 15, 2012

KUL-PDG-BKT TINGGI- KUL ( Part 1 )

Alkesahnya...pestime travel alone ( without my  heroes en papa + ezry ).. Plan asal nak pegi ngan en papa tp biasa la en papa always wat last minute ada hal so apa kan daya... sib baik my prend ada so bukan la sorang2 maknanya....anyway thank's to my prend iza coz sudi menumpangkan aku ke dalam pakej yang ada dekat travel agent tpt dia keje so aku pg dengan harga agent while sangat murah hockey + layanan yang memuasakan from travel tour guide merangkap pak supir yang membawa aku ke sana sini...

So makanya 1st mac hari tu my journey was begin la kuikuikui... seawal jam 2.30am en papa dah anto aku pg LCCT coz yer la esoknya dia nak keje lagi nak redah jem bagai so redo ajer la tu pun ada org nak anto kan.... seawal kul 0130am aku dah bangun tu pun ala2 tdo ayam...mandi solat isyak + gerak en papa siap2 terus gerak lebey kuran kul 0230 cm tu la... gedebuk gedebak sejam gak la br smpai LCCt  so smpai kul 3.3o am.. parking kete terus papa letak aku kat arrival hall dulu sebelum cek in katanya kat situ org  ramai.. tp yang aku tgk mmg bersepah pun org kat LCCt tu.. siap ada yg tido baring lagi... sekitar 4.30 papa balik sebab nak patah balik gi keje takut x sempat...so tinggal la aku kat situ.. dalam 5.30 baru la geng sampai terus cek in luggage pastu solat subuh pastu bekpes mcd sebab takut lapo kan...

Naik AA yer x mampu naik MAS..mahal ( kekdahnya percutian bajet gile ) oh lupe nak bg tau flight aku n the geng kul 7.50am waktu malaysia mendarat di airport bandaran minangkabau lebey kurang jam 8.10 gitu..uishh terkezut den tak kan kejap jer upenya waktu sana lewat sejam dr sini that why la jam aku baru kul 8.10 dah smpai..  fligh lebey kurang 50 min jer..

 Sempat gak posing yer ...

ingatkan dalam flight aku nak bantai tdo jer sekali ke isi form ni da adoi laaaa... sekali x sempat siap lagi dah sampai..kekdahnya pinjam pen org pen sendiri ntah mana carik2 x jumpa

jahat gile kengkawan aku nih... ada ke diorg kaitkan apek sebelah aku tu skandal aku .. nak meraung i taw...

gedebuk gedak isi form gado2 bagai sampai la ke tanah minang... dekat 40 min gak beratur nak lepas imigresen.. amik ko sepuluh-sepuluh jari dia mintak chop..memamg pelik betui bg aku taw.. biasa kat mesia ni ibu jari jer ni nah ko sepuluh jari sekali mintak chop....layan jer lah...

Ni lah org yang dia org yg menunggu kita org kat airport huhuhuhu.... 

Selepas selamat melepasi bapak imigresen kita org terus dijemput oleh seorg tour guide yang telah disediakan.. setelah sessi beramas mesra kita org terusss dibawa ke destinasi pertama....nak tau ke mana nanti aku sambung lagi....huuuhuhuhu perasan gile mcm ada org nak follow je aku nyer blog ni kuikuikui....
 

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers