Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Monday, January 30, 2012

Entry Warming up kuikuikui.....

Alkesahnya..dah lama tak hapdet blog... mujur la tak  bersawang lagi hehehehe... bukan tak der menda nak story mori... tapi adoi la malas nye nak hapdet sebab kekadang blog aku dah weng gamaknya, ke aku ni jer yang tak expert lagi hahahaha.... Dimulakan dengan chegiter pasal my lil ezry ... Alhamduillah esok dah genap usia ezry 26 bulan ( 2 tahun 2 bulan )... sekejap je masa berlalu dah besar dah dia... dah mcm bule ada adik tp...manyak benda kena pikir gak so sila bawak bertabah dulu.. insyaallah ada rezeki ...amin....

latest pixca me and my ezry... mamanya makin membesar dengan jayanya.. anaknye pulak pun dah makin besar tp makin selim plak.. skang ni susah sket nak bg ezry makan...memang la risau jiwa raga mama ni anak oi.... insyallah this wekend nak bawak ezry jenjalan a.k.a memperkenalkan destinasi perchentaan mama & papa  suatu masa dahulu ( walau pun ezry tak bpa nak paham lagi hehehehe)...

Insyaallah tahun ni banyak gak wish list aku yang nak direalisasikan... antaranya aku ingin menjana pendapatan keluarga dengan memulakan peniagaan kecil-kecilan.. actually mission ni sama ngan papa ezry tp papa ezry bidang len la..aku sendiri la hahaha.. klu nak tau tungguuuu k. nanti dah start aku story mori kat sini.. wat masa ni tgh kumpul dana... cewahh... dana tuhhh... hope segalanya dipermudahkan.. amin.. aku harap la sangat menjadi...

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers