Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Thursday, December 9, 2010

Mari Kita Mandi Kolam.......

Alkisahnya... Setelah mencecah usia1 tahun ni mama telah membelikan saya sebuah kolam yang kecil untuk saya mandi manda kerana saya adalah spesis kanak2 yang tinggi so tab mandi saya dah tak muat untuk saya mandi-manda dengan pelbagai aksi  lagi..

Tara... Cantik tak Pool saya?? colourfull kan???..ini adalah hasil gediks mama saya yang hari2 dok ulang alik survey dekat toysrus afta balik keje...
 Seronok nya saya dapat mandi-mada macam ni.. Tapi pas ni sure bil air umah atok saya akan melambung so mama sila  jelaskan bil air bulan ni & bulan yang seterusnya yer..
 Walau pung dah sejuk & kaku tapi saya masih bertahan lagi sebab saya degil tak mo naik lagi.. saya sibuk dengan ball yang berkalerful ini..
Hatta dalam rumah pun saya masih sibuk bermain dengan kolam baru saya.. ini telah menyusahkan mama saya nak kena lap semula kolam & semua bola-bola yang telah saya basahkan waktu masi tadi..
Sebelum tido pung saya harus masuk & main2 lagi dalam pool baru saya ni sehingga mama saya menjadi tarzan sebab saya tak mo tido lagi walau pun dah lewat malam... Ini lah aktiviti saya sejak dapat pool ni ... Terima kasih mama..huhuhuhuhu

3 comments:

  1. wah.. cntik pool ezry.. xsia2 auntie tmn mama ezry tap ari lps blik kje.. hahaha...

    ReplyDelete
  2. tq aunty jasamu dikenanag hehehehe

    ReplyDelete
  3. veru colourfull pool ezry ni.. mama kan rajin soping.. spent'it while it can.. hahhaha!

    ReplyDelete

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers