Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Monday, July 26, 2010

Bil@ Saya D@h Besar...

 
Bila saya dah makin besar.. Saya dah banyak akal & keletah nak buat macam-macam dan bagi mama hangin satu badan... Sekarang saya dah boleh baling handphone mama sampai cover batery handphone mama saya dah longgar... Kemudian bila saya dalam walker saya dah boleh pi mana2 tempat yg saya teringin nak pegi kt dalam umah.. saya dah boleh tarik lapik meja sampai sume barang atas meja gedebussss jatuh kt lantai.. Nanti mama akan kemas balik so saya suka bg mama kemas banyak kali....
Hari Sabtu lepas mama bawa saya pegi shoping barang  keperluan saya kat tesco tapi saya dah tak suka nak duduk dlm stroller sebab bosan yer kengkawan so mama decide letak saya kt tempat baby dalam troly yang ada dekat teso tu..  Bila dalam troli tu mama tak boleh nak pakai kan belt utk saya coz nanti saya melalak. Saya suka free style coz senag nak macam2.. Bila dah lama sikit mama pilih susu, pampers serta barang keperluan yang lain saya dah makin bosan so macam pix di atas la muka saya .. Tapi mama still lg tak abes shoping so lebih baik saya nangis kuat2 cepat sikit mama dukung saya ( itulah taktik saya bila nak berdukung )...
Bila mama sidai kain saya selalu buat bising coz saya amat suka duduk dalam bakul kain.. Selagi mama tak letak kan saya dalam bakul tu saya tak akan puas hati.. bila dah ada dalam bakul wahh bestnya coz saya mmg suka nak main dalam bakul ni.. walau pun usia saya baru nak masuk 8 bulan next week tapi citarasa saya amat tinggi sama seperti kanak2 yang sudah berlari padahal saya ni merangkak pun tak pas lagi... Itu lah saya .. Ezry Harris busyukk mama saya.. Saya tau mesti mama akan turut kan kehendak saya coz mama sangat sayang pada saya dan lai satu mama tak suka tengok saya menangis @ melalak so mama mesti layan kan kerenah saya...
Bila kat dalam umah saya ternampak lagi bakul kain tu saya akan buat taktik yg sama so bila dapat masuk dlm bakul ni baru lah saya puas hati... Saya akak dok dalam bakul ni sampai saya bosan.. itulah saya Ezry Harris Rasha Azarzi.... Permata hati mama & papa saya...

2 comments:

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers