Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Thursday, October 8, 2009

Kasut...

Tara...... inilah kasut untuk anak mama huhuhu.. Tomei Tak???

Alkisahnya... Time shoping moping last week tetiba aku ternampak kasut ni.. Aku rasa mcm kiut miut jer per lagi aku pun terus sambar sepasang huhhh mengena jugak hehehe.. Tapi tak tau la pandangan org lain kita coz mata kita kan berbeza... Oleh kerana time scan tu telah dikenalpasti baby ku ni adalah baby ko so aku amik la kaler ni ( White + Light Blue ) .. Hope sesuai la ngan baby aku nanti.. Sure anak mama suka kan coz mama dia asal kuar jer menggedik beli barang walau pun papa dia asik bising coz dah banyak sangat katanya... Hope betul la yang ni baby boz seperti yang tertera dekat mesin scanning hari tu coz papa dia dah excited suka bebenor dapat baby boy.. Siap dah ada nama.. Selama ni mama jer yang dok gedik prepare mcm2 nama papa relaks jer .. Bila kasi tau yang ni baby terus jer ckp nak letak nama ...... ( biarlah rahsia dulu.. )




1 comment:

  1. alahai ekim.. bawa2 le mengucap masa soping tu. masa dia tau jalan nanti, lagi byk design yg cantik2 tau. Orang2 tua kata tak elok soping barang baby byk sangat..

    ReplyDelete

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers