Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Tuesday, September 15, 2009

Uwa.. Huk..Huk..Huk.. Raya Datang Lagi Tapi...

Fuhh Tajuk cam gempak jer tapi mmg gempak lah bagi aku.. mana Tak nyer tinggal 3-4 ari jer lg nak raya tapi aku kena pg sepital.. Al kisah sebenonrnya isnin lepeh aku pg cek up kt HKL.. aku ni cek up kt 2 tempat 1 kt Pusrawi 1 lg tempat gomen@ sepital kerajaan.. Nak dijadikan citer atau pun mmg aku yang bersalah sebelum pg cek up tu aku sempat alik ipoh pas tu sempat lagi pg berbuka kt umah opah aku kat batu gajah nun.. Biasa la disebabkan kepakaran masa-memasak yang ada kt opah aku so aku pun belasah la sume yang dia masak time berbuka pose tu.. Tak kira la lemak ke manis ker masin ker sume aku belasah sampai licin.. Pas tu siap aku minum ais batu yang berbagai perisa yang ada masa buka tu tanpa segan silu pun.. At the end time aku cek up tu tekanan gula dalam darah fuyooo tinggi gila..

Time tu doktor dah nak tahan wad dah tp disebabkan patient terlampau ramai time tu so dia bg aku kelonggaran tp sok aku kena pg sepital lagi utk amik darah.. 4 kali tu kengkawan.. Dah la aku fobia amik darah ni tetiba kena lak cm ni nak pitam aku rasa.. sok aku tido baring kt sepital lah jawabnya.. kalu tak ok cnfirm aku kena admit & ini bermakna aku raya kt sepital tahun ni.. sedihnya aku rasa... uwa....huk.huk..huk nak alik kg. Nak gak raya best2 walau pun perut memboyot nih... Hope sume ok ler esok... end..


1 comment:

  1. Ha.. itu le..makan tak hinggat.. macam le esok lusa tak jumpa makanan.. Selamat hari raya..

    ReplyDelete

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers