Bersama Selamanya.....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Bertambah lagi Usiamu anakku......

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Iklan

Tuesday, August 18, 2009

kerunsingan + Rimas = Kerisauan Mel@nd@


Ermm aku sebenarnya runsing dgn penularan penyakit H1N1 Yang semakin Kritikal nih.. Setakat pagi tadi yang aku dgr berita Radio dah 67 org maut disebabkan wabak nih... Hebat betui dugaan aku Tengah pegnen nih.. Disaat aku semakin berdebar menanti kelahiran cahaya mata sulung ni semakin ramai pulak yang pergi akibat wabak nih... Baru-baru ni sorang dari opis mate aku ni dah confirm kena penyakit ni.. Lagi lah buat aku cuak...

Aku nih bukan apa rimas dok pakai mask @ topeng muka nih.. Kang kalau tak pakai apa2 hal jd susah la pulak coz aku kena pikir si comel yang kt dalam ni.. Tak per lah demi keselamatan Baby dan mama rela berimas cam nih.. Kalau pakai mask nih nak bernafas pun rasa cam semput per ntah lagi aku yang memang ada semput nih.. Ibarat bernapas dalam lumpur ( cewah mcm lah tau bernafas dlm lumpur tu macam mana kui..kui..kui..) Hari2 dpt reminder dari hubby suruh pakai mask nih.. kadang2 bernanah telinga aku dgr pesanan penaja dia.. Tp aku tau dia risau sebenarnya... So kat sini aku tempek la aksi-aksi aku ketika kuar pergi alik keje & jenjalan kt KL ni dengan memakai topeng muka... Kadang2 terdetik jugak cam nak amik cuti tanpa gaji jer nak lepak kt umah parents @ balik kg sampai lah bersalin... Kalau susah sgt nanti aku buat jer.. biarlah tak der duit pun janji selamat lg huhuhu....

No comments:

Post a Comment

MenitiArusKehidupanBersamamu....

Daisypath

Lilypie First Birthday tickers